Grup de recerca en comunicació sonora, estratègica i transparència (ComSET)

Perfil d’organització

Perfil de l'organització

El ComSET, Grup de Recerca en Comunicació Sonora, Estratègica i Transparència, neix de les sinergies de treball entre el Grup de Recerca en Publicitat i Comunicació Radiofònica i el Laboratori de Periodisme i Comunicació per la Ciutadania, ambdós de la UAB. El ComSET estudia la comunicació de les organitzacions, especialment les estratègies i les eines sonores que utilitzen per arribar a uns públics comunicativament més actius i amb uns hàbits de consum
tecnològicament canviants, parant també especial atenció al valor de la creativitat com un element estratègic. Les organitzacions busquen ampliar els punts de contacte amb continguts basats en valors i intangibles i amb noves narratives i formats digitals. Entre els seus principals actius, el ComSET compta amb l’Observatori del’Audiobranding, que analitza les estratègies sonores en la  comunicació de marca, i el Segell Infoparticipa, el qual premia la transparència i la qualitat de la informació de les administracions públiques.

Direcció a càrrec:

Juan José Perona Páez

Línies de recerca

  • Línies de recerca:
  • Configuració i dinàmica de la sono-esfera digital
  • Comunicació sonora de les organitzacions
  • Formats publicitaris sonors i nous recursos creatius i comunicatius
  • Estratègies en l'àmbit de la comunicació corporativa
  • Eficàcia comunicativa i transparencia de les institucions públiques (ajuntaments, consells comarcals i diputacions)

Objectius de desenvolupament sostenible les Nacions Unides

El 2015, els estats membres de l’ONU van acordar 17 objectius de desenvolupament sostenible (ODS) globals per acabar amb la pobresa, protegir el planeta i garantir la prosperitat per a tothom. La nostra feina contribueix als següents ODS:

  • ODS 3 - Bona salut i benestar
  • ODS 12 - Consum i producció responsables

Fingerprint

Consulta la producció científica de Grup de recerca en comunicació sonora, estratègica i transparència (ComSET). Aquestes etiquetes temàtiques provenen de treballs dels membres d’aquesta organització. Junts formen un fingerprint únic.