Projectes per any
Perfil d’organització
Perfil de l'organització
El Grup CIFO ha dirigit la seva activitat investigadora, des dels seus inicis, al camp de la formació de persones adultes, més concretament al de la formació per al treball, des del particular punt de vista de la formació de formadors. Des de la seva creació ha desenvolupat múltiples activitats de recerca, d’elaboració de materials, de promoció d'estudis de tercer cicle, d’avaluació de programes, d’assessorament i de divulgació de la recerca en forma de trobades científiques amb un abast internacional.
Disposa de molta experiència acumulada en programes de transferència, concretada en formació docent per a diferents nivells educatius. Alhora, en assessorament en formació de formadors i per a responsables de formació com ara assessors pedagògics en contextos d'educació formal i no formal.
Direcció a càrrec:
Antonio Navío Gámez
!!!Línies de recerca
- Línies de recerca:
- Formació de formadores i formadors
- Formació pel treball
- Avaluació d'aprenentatges i programes
- Investigació i innovació formativa
- Diversitat i inclusió sòcioeducativa
Fingerprint
Col·laboracions i principals àrees de recerca dels darrers cinc anys
Perfils
-
Pedro Jurado de los Santos
- Departament de Pedagogia Aplicada
- Grup de Recerca Col·lectiu d'Investigació en Formació Ocupacional - CIFO
Persona: Adscripció a recerca, Professorat titular d'universitat
-
Oscar Mas Torello
- Departament de Pedagogia Aplicada
- Centre d'Estudis i Recerca per a una Societat Inclusiva (CERSIN)
- Grup de Recerca Col·lectiu d'Investigació en Formació Ocupacional - CIFO
Persona: Adscripció a recerca, Professorat titular d'universitat
-
Antonio Navio Gamez
- Departament de Pedagogia Aplicada
- Grup de Recerca Col·lectiu d'Investigació en Formació Ocupacional - CIFO
Persona: Adscripció a recerca, Professorat titular d'universitat
-
La formación de profesionales de la educación y diversidad sexo-genéricas. Percepciones y practicas educativas hacia la inclusión del alumnado LGBTIQ+
Jurado de los Santos, P. (PI), Soler Costa, R. (Investigador/a Principal 2), COLMENERO RUIZ, M. J. (Investigador/a), Navio Gamez, A. (Investigador/a), SANCHEZ SAINZ, M. (Investigador/a), Tejada Fernández, J. (Investigador/a), VALLE FLOREZ, R. E. (Investigador/a), del Barrio Aranda, L. (Col.laborador/a), Mauri Medrano, M. (Col.laborador/a), Lafuente Carrasco, Á. (Col.laborador/a), PENNA TOSSO, M. (Col.laborador/a), Calzas Ferrando, V. (Col.laborador/a) & Soriano Jiménez, M. (Col.laborador/a)
1/09/22 → 31/08/25
Projecte: Projectes i Ajuts a la Recerca
-
ESTRATEGIAS DE RESILIENCIA PARA LA INCLUSION DE ALUMNADO EN VULNERABILIDAD ANTE SITUACIONES DE EMERGENCIA SOCIAL. PRACTICAS Y OPORTUNIDADES PARA LA TRANSFORMACION EDUCATIVA
Essomba Gelabert, M. A. (PI), Martínez Lozano, V. (Investigador/a Principal 2), ALCALA DEL OLMO FERNANDEZ, M. J. (Investigador/a), ALMAGUER KALIXTO, P. E. (Col.laborador/a), Arias Sánchez, S. (Col.laborador/a), Camps Orfila, S. (Col.laborador/a), Forestello , A. M. (Col.laborador/a), GIMENO MONTERDE, C. (Col.laborador/a), GOMEZ POYATO, M. J. (Col.laborador/a), Guitart Aced, R. M. (Col.laborador/a), MATIAS SOLANILLA, A. (Col.laborador/a), Pozos Pérez, K. V. (Col.laborador/a), Tarres Vallespi, A. (Investigador/a), Alvarez Valdivia, I. M. (Investigador/a), BOIRA SARTO, S. J. (Investigador/a), Blanch Gelabert, S. (Investigador/a), Botella Corral, J. (Investigador/a), Bretones Peregrina, E. (Investigador/a), EITO MATEO, A. (Investigador/a), Flores Aguilar, G. (Investigador/a), GARCIA MARTINEZ, J. (Investigador/a), LEIVA OLIVENCIA, J. J. (Investigador/a), Lalueza Sazatornil, J. L. (Investigador/a), Macías Gómez-Estern, B. (Investigador/a), Marco Macarro, M. J. (Investigador/a), Weise , C. (Investigador/a), González Sodis, J. L. (Col.laborador/a), Nadeu Puig Pey, M. (Col.laborador/a), Martín Escamilla, J. (Col.laborador/a) & Santos Villalba, M. J. (Col.laborador/a)
1/09/21 → 31/08/24
Projecte: Projectes i Ajuts a la Recerca
-
Diseño y validación de contenido del cuestionario de percepciones y prácticas educativas hacia la inclusión del alumnado LGBTIQ+ en educación superior.
Tejada-Fernández, J., Jurado de los Santos, P. & Navio Gamez, A., 30 de gen. 2025, In: Educar. 61, 1, pàg. 69-90 22 pàg.Títol traduït de la contribució :Disseny i validació de contingut del qüestionari de percepcions i pràctiques educatives cap a la inclusió de l’alumnat LGBTIQ+ en educació superior Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert -
La atención a la diversidad sexo-genérica en la formación de profesionales de la educación.
Tejada-Fernández, J., Jurado de los Santos, P. & Navío Gámez, A., 14 de març 2025, In: Aula Magna 2.0. Revistas Científicas de Educación en Red. 5 pàg.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert -
Claves para el diseño de un currículo didáctico gamificado en los estudios de Ingeniería
Morales Londoño, N. & Tejada-Fernández, J., 17 de juny 2024, In: Revista Educación en Ingeniería. 19, 38, pàg. 1-11 11 pàg.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert3 Descàrregues (Pure)
Tesis doctorals
-
Evaluación de las competencias digitales docentes de educación primaria pública en el siglo XXI
Martínez Fernández, M. (Autor), Tejada Fernández, J. (Director/a), 16 de jul. 2024Tesi d’estudis: Tesina (TFM)
-
Práctica docente reflexiva: diagnóstico de los factores que la condicionan, una mirada desde el profesorado de una escuela particular subvencionada de La Serena, Chile
Brevois Yeber, M. (Autor), Mas Torello, O. (Director/a), 20 de jul. 2018Tesi d’estudis: Tesina (TFM)
-
La formación inicial en Educación Inclusiva en los Grados de Educación Primaria en las universidades públicas catalanas
Garcia Valles, X. (Autor), Sanahuja Gavalda, J. M. (Director/a) & Mas Torello, O. (Director/a), 3 de març 2022Tesi d’estudis: Tesi doctoral