Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental

• Adreça postalMostrar al mapa

Edifici K

08193 Bellaterra (Cerdanyola del Vallès)

Espanya

Perfil d’organització

Perfil de l'organització

La Universitat Autònoma de Barcelona és un referent a Europa, tant per la qualitat de la docència com per la innovació en la investigació. Fundada el 1968, la UAB s'ha convertit en un model a seguir per la seva voluntat de contribuir a el progrés social mitjançant la formació dels professionals que requereixen els sectors econòmics i socials més dinàmics de país.

La UAB va ser una de les primeres universitats de l'Estat a rebre el reconeixement de Campus d'Excel·lència Internacional. Aquest Programa promou l'agregació d'institucions que tenen un projecte estratègic comú amb la finalitat de crear un entorn acadèmic, científic, emprenedor i innovador per obtenir una alta visibilitat internacional. La proposta de la Universitat Autònoma de Barcelona és el projecte "UABCEI: Aposta pel coneixement i la innovació". Es tracta d'un pla estratègic que pretén dinamitzar l'entorn d'R + D + I amb la finalitat de situar la UAB entre les millors universitats europees.

Direcció a càrrec:

Joaquin Beltran Antolin

Línies de recerca

• Línies de recerca:
  • Accesibilitat i traducció audiovisual.
  • Estudis d'Àsia Oriental.
  • Formació en Traducció i Interpretació.
  • Història, Teoria i Pràctica de la Traducció.
  • Interpretació.
  • Tradumàtica: TIC aplicades a la Traducció.

Objectius de desenvolupament sostenible les Nacions Unides

El 2015, els estats membres de l’ONU van acordar 17 objectius de desenvolupament sostenible (ODS) globals per acabar amb la pobresa, protegir el planeta i garantir la prosperitat per a tothom. La nostra feina contribueix als següents ODS:

• ODS 3 - Bona salut i benestar
  • ODS 4 - Educació de qualitat
  • ODS 5 - Igualtat de gènere
  • ODS 8 - Treball digne i creixement econòmic
  • ODS 10 - Reducció de les desigualtats
  • ODS 11 - Ciutats i comunitats sostenibles
  • ODS 13 - Lluita contra el canvi climàtic
  • ODS 14 - Flora i fauna aquàtiques
  • ODS 16 - Pau, justícia i institucions fortes
  • ODS 17 - Aliances per als objectius

Fingerprint

Consulta la producció científica de Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental. Aquestes etiquetes temàtiques provenen de treballs dels membres d’aquesta organització. Junts formen un fingerprint únic.

Col·laboracions i principals àrees de recerca dels darrers cinc anys

Col·laboració externa recent a nivell de país Feu una immersió en els detalls fent clic als punts.