Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual

  • Adreça postalMostrar al mapa

    Edifici I

    08193 Bellaterra (Cerdanyola del Vallès)

    Espanya

Perfil d’organització

Perfil de l'organització

El Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual va ser creat per acord del Consell de Govern de la UAB de 16 de juliol de 2009, com a resultat de la divisió de l’antic Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat, i en el si del procés de refundació estructural de la Facultat de Ciències de la Comunicació. En un primer moment, es va anomenar Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat II (CAP II), però arran del Consell de Govern de la UAB del 19 d'octubre de 2011, va aprovar-se el nou reglament del Departament amb el conseqüent canvi de nom.
 
El Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual ha quedat constituït amb 66 professors (27 són Doctors), la meitat dels quals són professors de Publicitat i Relacions Públiques, la titulació amb la que el Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual té una vinculació docent més important. Un 80% de les assignatures que són responsabilitat del Departament pertanyen a Publicitat i Relacions Públiques. La resta de disciplines docents del Departament són les següents: Comunicació corporativa, Ràdio, Televisió, Disseny, Fotografia i Màrqueting.
 
En el trànsit cap a l’aplicació gradual dels nous títols de l’Espai Europeu d’Educació Superior, el Departament imparteix actualment docència a 2.000 alumnes matriculats a 43 assignatures de les titulacions següents:
 
 
La recerca del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual  està organitzada principalment al voltant de tres grups de recerca, amb projectes sobre els diferents àmbits de la comunicació audiovisual, la publicitat i les relacions públiques. Els tres grups són:
 
 
 

Direcció a càrrec:

Luis Fernando Morales Morante

Línies de recerca

  • Línies de recerca:
  • Publicitat, creativitat i gènere.
  • Comunicació i migració.
  • Configuració i dinámica de la sono-esfera digital.
  • Comunicació sonora de les organitzacions.
  • Formats publicitaris sonors i nous recursos creatius i comunicatius.
  • Estratègies en l'àmbit de la comunicació corporativa.
  • Eficàcia comunicativa i transparencia de les institucions públiques (ajuntaments, consells comarcals i diputacions).

Objectius de desenvolupament sostenible les Nacions Unides

El 2015, els estats membres de l’ONU van acordar 17 objectius de desenvolupament sostenible (ODS) globals per acabar amb la pobresa, protegir el planeta i garantir la prosperitat per a tothom. La nostra feina contribueix als següents ODS:

  • ODG 3 – Bona salut i benestar
  • ODG 5 – Igualtat de gènere
  • ODG 7 – Energia neta i assequible
  • ODG 10 – Reducció de les desigualtats
  • ODG 12 – Consum i producció responsables
  • ODG 16 - Pau, justícia i institucions fortes

Fingerprint

Consulta la producció científica de Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual. Aquestes etiquetes temàtiques provenen de treballs dels membres d’aquesta organització. Junts formen un fingerprint únic.

Col·laboracions i principals àrees de recerca dels darrers cinc anys

Col·laboració externa recent a nivell de país Feu una immersió en els detalls fent clic als punts.