Projectes per any
Perfil d’organització
Perfil de l'organització
El Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació, adscrit a la Facultat de Psicologia de la UAB, és una unitat estructural de la Universitat Autònoma de Barcelona que té com a finalitat promoure i organitzar la docència i la recerca en les àrees de coneixement de Psicologia Bàsica i Psicologia Evolutiva i de l'Educació. A l'àmbit de la docència, coordina l'ensenyament de la seva competència en diverses facultats i titulacions de la UAB, i organitza i desenvolupa programes d'estudis propis de tercer cicle. Com a unitat bàsica de recerca, promou i dóna suport a les activitats i iniciatives de recerca i transferència de coneixements del seu personal acadèmic.
Les Unitats de Psicologia Bàsica i Psicologia Evolutiva i de l’Educació de Psicologia estan adscrites a la Facultat de Psicologia, i la Unitat de Psicologia Evolutiva i de l’Educació de Ciències de l’Educació està adscrita a aquesta Facultat.
Direcció a càrrec:
Ramon Cladellas Pros
Fingerprint
Col·laboracions i principals àrees de recerca dels darrers cinc anys
Perfils
-
Maria Alvarez Moleiro
- Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
- Grup d'Investigació en Estrès i Salut - GIES
Persona: Agregat/da contractat doctor/a, Adscripció a recerca
-
EUPHORIA: European framework for the Promotion of mental Health in elite sport ORganisations
Torregrossa, M. (PI), Ramis Laloux, Y. (Co-Investigador/a Principal), Borrueco Carmona, M. (Investigador/a), Jordana Casas, A. (Investigador/a), Devoto Araya, J. M. (Predoctoral), Bertran Gracia, L. (Predoctoral) & Molnar , D. (Predoctoral)
1/01/25 → 31/12/27
Projecte: Projectes Educatius Internacionals
-
HealthyMindEd: Promoting healthy digital teaching and learning in higher education
Muro Rodriguez, A. (Co-Investigador/a Principal), Cladellas Pros, R. (PI) & Bonilla, I. (Col.laborador/a)
1/11/24 → 30/06/27
Projecte: Projectes Educatius Internacionals
-
Teixint Solidaritats: Estratègies Feministes contra les violències masclistes en àmbits universitaris de Mèxic i Catalunya
Martinez Martinez, L. M. (PI), Cagliero, S. (Co-Investigador/a Principal), Aguirre Calleja, A. C. (Investigador/a), Araiza, A. (Investigador/a), Binimelis Adell, M. (Investigador/a), Cassián Yde, N. (Investigador/a), Foradada Villar, M. (Investigador/a), Hernández Crespo, T. J. (Investigador/a), Hernández Téllez, J. (Investigador/a), Navarro Corona, C. I. (Investigador/a), Nuño de la Rosa García, J. (Investigador/a) & Rovira Sancho, G. (Investigador/a)
6/09/24 → 5/09/25
Projecte: Projectes i Ajuts a la Recerca
Producció científica
-
Adaptación transcultural del Multilingual Assessment Instrument for Narratives (MAIN) al español de Chile
Iturra Osorio, D., Camus Torres, A., Allende Valenzuela, T. & Aparici Aznar, M., 8 de gen. 2025, In: Revista de Investigacion en Logopedia. 15, 1, pàg. 10-0 14 pàg., e95051.Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
Accés Obert -
Afterword
Guzmán-Valenzuela, C., 5 de febr. 2025, Debates in Doctoral Education: Challenges and Opportunities. Hallett , F. (ed.). Taylor and Francis AS, pàg. 207-212 6 pàg.Producció científica: Capítol de llibre › Capítol › Recerca › Avaluat per experts
-
Análisis de los factores del buen funcionamiento de las redes profesionales de aprendizaje en la Xarxa de Competències
Pardo, M. A. & Duran Gisbert, D., 2025, In: Revista de innovación y buenas prácticas docentes. 14, 1, pàg. 28-40 13 pàg.Títol traduït de la contribució :Analysis of the factors contributing to the effective operation of professional learning networks in the Xarxa de Competències Producció científica: Contribució a revista › Article › Divulgació
Accés Obert2 Descàrregues (Pure)
Conjunts de dades
-
PSY-COVID-1, study of Health personnel dataset
Sanz, A. (Creador), Comendador Vázquez, L. (Creador), Carmona-Cervelló, M. (Creador), Canedo, C. M. (Creador), Sanabria-Mazo, J. P. (Creador), Puig, N. C. (Creador), Soler, A. F. (Creador), Selva-Olid, C. (Creador), Muro, A. (Creador) & Méndez-Ulrich, J. L. (Creador), figshare, 9 de des. 2022
DOI: 10.6084/m9.figshare.21695603, https://figshare.com/articles/dataset/PSY-COVID-1_Health_personnel_study/21695603
Conjunt de dades
-
Data for: Language disintegration in spontaneous speech in Huntington’s disease: fine-graining the linguistic-cognitive profile
Tovar, A. (Creador), Garí Soler, A. (Col·laborador), Ruiz-Idiago, J. (Col·laborador), Mareca Viladrich, C. (Col·laborador), Pomarol-Clotet, E. (Col·laborador), Rosselló, J. (Col·laborador) & Hinzen, W. (Col·laborador), Mendeley Data, 12 de febr. 2020
DOI: 10.17632/wybbtfwcmb.1, https://data.mendeley.com/datasets/wybbtfwcmb
Conjunt de dades
-
Summary of descriptive statistics_Supplementary_Material_3
Alvarez Valdivia, I. M. (Creador), Zenodo, 14 de set. 2022
DOI: 10.5281/zenodo.7079625, https://zenodo.org/record/7079625
Conjunt de dades
Tesis doctorals
-
Estudio exploratorio acerca del vínculo entre la sensibilidad intercultural del maestro y la presencia de alumnado de origen extranjero en la escuela
González Montoto, I. (Autor), Àlvarez Valdivia, I. M. (Director/a), 6 d’oct. 2015Tesi d’estudis: Tesi doctoral
-
Proceso de resolución de problemas aritméticos en el alumnado sordo: aspectos diferenciales respecto al oyente
Serrano Pau, C. (Autor), Silvestre Benach, N. (Director/a), 19 de des. 1995Tesi d’estudis: Tesi doctoral
-
Modelo de superación profesional para el perfeccionamiento de las competencias profesionales para la actividad educativa en profesores de los institutos pedagógicos
Nieto, E. (Autor), Alvarez Valdivia, I. M. (Director/a), 15 de jul. 2005Tesi d’estudis: Tesi doctoral