Departament de Ciència Animal i dels Aliments

• Adreça postalMostrar al mapa

Edifici V

08193 Bellaterra (Cerdanyola del Vallès)

Espanya

Perfil d’organització

Perfil de l'organització

Benvinguts al Departament de Ciència Animal i dels Aliments de la Universitat Autònoma de Barcelona, equip constituït per 70 professors, investigadors i personal d'administració i serveis i més de 67 estudiants de postgrau.
 El nostre Departament té com a objectiu i compromís investigar, innovar i generar coneixements que permetin proporcionar una educació excel·lent als nostres estudiants en les àrees de Ciència Animal, Seguretat Alimentària i Tecnologia dels Aliments. Intentem contribuir amb això a la resolució de problemes d'importància social i econòmica, com és la necessitat de produir aliments d'una forma sostenible, segura i responsable.
Si tens curiositat sobre la nostra recerca aplicada o si ets un estudiant amb interès en les nostres titulacions, màsters o programes de doctorat, fes-nos-ho saber. Els nostres graduats i postgraus estan desenvolupant les seves carreres professionals en diferents àmbits de la indústria ramadera i alimentària, en institucions oficials, o en diferents universitats i centres d’investigació.

Direcció a càrrec:

Maria Dels Dolors Izquierdo Tugas

Línies de recerca

• Línies de recerca:
  • Genètica i Genòmica
  • Alimentació i Nutrició Animal
  • Reproducció i Lactació
  • Inocuïtat Alimentària
  • Processament i Control d'Aliments
  • Qualitat i Innovació Alimentària

Objectius de desenvolupament sostenible les Nacions Unides

El 2015, els estats membres de l’ONU van acordar 17 objectius de desenvolupament sostenible (ODS) globals per acabar amb la pobresa, protegir el planeta i garantir la prosperitat per a tothom. La nostra feina contribueix als següents ODS:

• ODS 2 - Fam zero
  • ODS 3 - Bona salut i benestar
  • ODS 4 - Educació de qualitat
  • ODS 7 - Energia neta i assequible
  • ODS 8 - Treball digne i creixement econòmic
  • ODS 9 - Indústria, innovació i infraestructures
  • ODS 10 - Reducció de les desigualtats
  • ODS 11 - Ciutats i comunitats sostenibles
  • ODS 12 - Consum i producció responsables
  • ODS 13 - Lluita contra el canvi climàtic
  • ODS 14 - Flora i fauna aquàtiques
  • ODS 15 - Flora i fauna terrestres

Fingerprint

Consulta la producció científica de Departament de Ciència Animal i dels Aliments. Aquestes etiquetes temàtiques provenen de treballs dels membres d’aquesta organització. Junts formen un fingerprint únic.

Col·laboracions i principals àrees de recerca dels darrers cinc anys

Col·laboració externa recent a nivell de país Feu una immersió en els detalls fent clic als punts.
  • A compendium of genetic regulatory effects across pig tissues

Teng, J., Gao, Y., Yin, H., Bai, Z., Liu, S., Zeng, H., Bai, L., Cai, Z., Zhao, B., Li, X., Xu, Z., Lin, Q., Pan, Z., Yang, W., Yu, X., Guan, D., Hou, Y., Keel, B. N., Rohrer, G. A., Lindholm-Perry, A. K., I 81 altresOliver, W. T., Ballester Devis, M., Quintanilla, R., Canela-Xandri, O., Rawlik, K., Xia, C., Yao, Y., Zhao, Q., Yao, W., Yang, L., Li, H., Zhang, H., Liao, W., Chen, T., Karlskov-Mortensen, P., Fredholm, M., Amills i Eras, M., Clop, A., Giuffra, E., Wu, J., Cai, X., Diao, S., Pan, X., Wei, C., Li, J., Cheng, H., Wang, S., Su, G., Sahana, G., Lund, M. S., Dekkers, J. C. M., Kramer, L., Tuggle, C. K., Corbett, R., Groenen, M. A. M., Madsen, O., Gòdia, M., Rocha, D., Charles, M., Li, C., Pausch, H., Hu, X., Frantz, L., Luo, Y., Lin, L., Zhou, Z., Zhang, Z., Chen, Z., Cui, L., Xiang, R., Shen, X., Li, P., Huang, R., Tang, G., Li, M., Zhao, Y., Yi, G., Tang, Z., Jiang, J., Zhao, F., Yuan, X., Liu, X., Chen, Y., Xu, X., Zhao, S., Zhao, P., Haley, C., Zhou, H., Wang, Q., Pan, Y., Ding, X., Ma, L., Li, J., Navarro, P., Zhang, Q., Li, B., Tenesa, A., Li, K., Liu, G. E., Zhang, Z. & Fang, L., de gen. 2024, In: Nature Genetics. 56, 1, pàg. 112-123 12 pàg.

Producció científica: Contribució a una revistaArticleRecercaAvaluat per experts

7 Cites (Scopus)
  • An attempt to identify milk protein fraction genotypes using unsupervised and supervised near-infrared spectroscopy methods

Navarro, N. S., Albanell, E., Marchi, M. D. & Manuelian, C. L., 11 de febr. 2024, In: Italian Journal of Animal Science. 23, 1, pàg. 313-319 7 pàg.

Arxiu
    16 Descàrregues (Pure)
  • Application of short-wave pocket-sized near-infrared spectrophotometer to predict milk quality traits

Guerra, A., Marchi, M. D., Niero, G., Chiarin, E. & Manuelian, C. L., de gen. 2024, In: JOURNAL OF DAIRY SCIENCE.

Arxiu
    10 Descàrregues (Pure)